Tack iremats!

2011-03-31 @ 19:40:13 | Allmänt
När jag hade spelat ett tag så hade jag turen att i iremats dagbok på pokerforum.nu (om jag kommer ihåg rätt) hitta hela handhistoriken från hans vinst (eller var det tredjeplats) i en stor turnering. Den historiken förändrade mitt sätt att spela och hoppas någon har lika stor nytta av min HH som jag hade av Iremats. Finns en hand som jag tycker jag spelade riktigt dåligt och två till som jag tycker är tveksamma. Håll till godo,och spela upp historiken med Universal Replayer som hittas här, ladda ner java först om ni inte redan har en version på datorn:


http://www.universal-replayer.net/


Kommentarer
★ Peter

Tackar! Ska kika på ditt spel ikväll :)

2011-03-31 kl. 19:58:16
★ Pokerpappa76

Ska bli intressant att få ta del av! Nu har jag laddat ner Universal Replayer, men jag får inte tag på ditt hh-dokument...

Vad gör jag för fel?

/Marcus

2011-03-31 kl. 22:40:48
http://www.firstpoker.se
★ Ann-Charlotte Larsson

Hej!

Grattis i efterskott och jag fattar inte heller hur man ska göra för att se händerna

hälsn AC (V8arenne)

2011-03-31 kl. 22:51:24
★ Petter

Ni laddar ner filen, sedan går ni in i Universal Replayer och väljer open, sen letar ni upp där ni lagt filen med handhistoriken och öppnar den i U-R.



Väl spelat men det var som sagt några händer du spelade lite underligt, bla din fold med AA pre, inget jag har i min arsenal ;)

2011-04-01 kl. 01:31:20
★ rosjon

Hoppas alla som vill kommit igång och kan titta, Petters beskrivning ovan är ganska bra. Och visst spelar jag flera händer underligt. AA pre hade jag missat, inte kollat på alla händer jag foldade. Tog väl en paus antar jag. Som sagt en hand är helt fel spelad, finns säkert fler än två som är tveksamma. Fråga på bara så ska jag försöka svara så ärligt som möjligt.

2011-04-01 kl. 07:14:35
http://rosjon.blogg.se/
★ AC Larsson

Jösses, det där var krångligt....men envis som jag är så löste det sig ändå till slut!

Nu ska här studeras receptet för hur en Söndagsstek ska tillredas för bästa resultat :)

2011-04-01 kl. 09:02:58
★ rosjon

Glöm bara inte att lägga till en stor portion rosjon-tur, finns åtminstone 2 tillfällen då jag borde åkt ut men drar ut. En gång har jag 5 outs och en gång lite fler men klart felspelade händer. Att jag sedan vinner flips en masse det ser jag som standard;) Åtminstone om man ska gå långt

2011-04-01 kl. 09:43:35
http://rosjon.blogg.se/
★ Marcus

Nu lyckades tom jag... Tack! Skönt att ha något vettigt att göra en fredag. :)

/Pokerpappa76

2011-04-01 kl. 19:46:03
★ Joppe

Detta gillar vi, bra jobbat!

2011-04-01 kl. 20:20:49
★ Gabriel

Stort gjort att dela med sig av den.



Går handreplayern att använda till Everest,Ipoker & PAF också?



Hur många big blinds är startstacken på PAF:s rankingturrar & vad är blindsintervallerna på?

2011-04-02 kl. 02:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback