Vårsöndag

2011-03-20 @ 19:15:32 | Allmänt
Första löprundan utomhus blev det idag, medan Siri tränade pingis. Tog en kortare runda än jag brukar, men är helt slut nu ikväll. Kan också bero på att jag delade säng med Signe en hel del av natten i hennes nya rum, 80 cm stenhård säng. Eller på att jag tog lite för mycket sherry efter maten igår.

Pokern började tidigt med en återköpsturnering och en freezeout på SvS 15.00 och 16.00. William Thorson hade anordnat dessa så det borde vara ganska bra värde, vilket det var, men jag åkte ändå på 8:e plats i den ena och efter 2h i den andra på okänd plats.

Nu blir det rankingturrar, och ett antal andra turneringar, vi får se hur många, då jag är så sliten och har en hård men intressant vecka framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback