Förolämpande

2011-05-10 @ 23:09:39 | Allmänt
Fick ett mejl idag av SvenskaSpelare.com......

"Det händer en hel del nu på Svenska Spelare. Vi har gjort en skön uppdatering på sidan. Lite bredare, lite bättre. Vi har infört "like buttons" på allt: bloggar, forum, grupp, videos med mera. Nu är det lättare än någonsin att visa exakt hur tiltad man är, vad man tycker om Isildur1, hur det går på finalbordet av den där massiva turneringen och vad man nu vill dela med sig av." 

osv...osv...avslutat av en massa erbjudande om att signa på en massa sajter med deras affe-kod.
Ett mejl inte olikt alla andra hundra mejl man får under en månad med erbjudande eftersom det verkar som om pokersajter säljer mejladresser till högstbjudande. I detta fall så har jag dock reggat mig en gång för länge sen för att kunna läsa de intressanta artiklarna om Blom90, så det var helt ok att de kontaktade mig.
Hade glömt sajten, så gick in för att kolla vad som hänt sen sist.

Blir mött av ett antal artiklar och nyheter illustrerade av ett antal bilder som inte har ett dugg med innehållet att göra:



Man blir rätt trött i längden på all skitreklam för poker med halvnakna tjejer. När sedan ett "forum" gör en sån här grej så blir man bara förolämpad. Vad har dessa bilder att göra med Sonelin eller Sumpas? Tror de som ligger bakom sajten att detta attraherar fler pokerspelare att besöka sajten igen? De som blir lockade av sånt där är kanske inte de man helst vill umgås med, inte ens digitalt.
Jag tror jag betackar mig för fler "sköna uppdateringar".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback