Så sugen!

2011-05-11 @ 18:53:39 | Allmänt

Det närmar sig PAF Poker Challenge på Åland, ska bli otroligt kul att få spela. Ska försöka hinna med lite lajv-spel innan, men inte så troligt då det är otroligt mycket på jobbet nu fram till midsommar. Imorgon är det Goldrush på kvällen, och eftersom jag ska ut på fredag så går torsdagen bort som hemifrån-kväll, max 2 per vecka och igår var jag på årstämma i mitt bolag som avslutades med middag på Häsingborg. Gräset kommer på fredag och på lördagen så rullar jag ut det på den välpreparerade marken. Det betyder att jag är slut på lördagkväll, söndagkväll är det söndagsturneringarna på nätet. Kanske på onsdag då det är en billig turnering, vi får se.
Har ni inte kvalat till PPC:n så finns det chanser kvar, men sista ordinarie kvalet är ikväll, sen blir det några sista chansen satelliter också. Inköpsplatserna är snart också slut så skynda, skynda. PPC:n är en av årets höjdpunkter, inte bara för huvudturneringen utan även för sidospelet. Sen är det också otroligt kul att Liv hänger med. Inget dam-mästerskap i år, men hon får väl slå ut mig HU i huvudturneringen istället.
Ikväll blir det full fart vid pokerborden, Everest, PAF och SvS, samt kanske några till får besök av rosjon.
Spelsugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback