Synd att inte klaga

2011-05-10 @ 00:09:08 | Allmänt


....men ibland går det inte. Eller jo, jag kan nog det, men ska låta bli. Hann med riktigt mycket i helgen, fick levererat 2 m3 kross som underlag och utfyllnad till uteplatsen som jag men mest Liv körde in. Själv grävde jag upp resten av gräsmattan och flyttade 3 m3 matjord. Hann dessutom köpa 20 säckar på Bauhaus och sprida ut. Sen välte vi alltihopa för att få det så plant som möjligt. Dessutom lärde sig Signe att cykla! Tyvärr inga bilder på henne, men jag tackar balanscykeln hon fick i julas för att det gick så lätt. Skaffa en till era barn så slipper ni springa mil efter mil medans de lär sig. De lär sig själva istället.




Halva uteplatsen inkörd.


Mina föräldrar var där och passade barn och byggde räcke till trappen.


Supertrött med jord i ansiktet.

På lördagkvällen var vi borta hos några kompisar på middag, riktigt kul!
Mådde trots all fysisk aktivitet bra på söndagen, då vi fortsatte och slutförde det mesta. Hann med att kolla på Sanders fotbollsmatch som hans lag tyvärr förlorade orättvist. Grymt spel av Sander och hans lagkamrater och de var värda ett bättre öde, men precis som i poker är det inte alltid rättvist.

På söndagskvällen började jag lite lätt med att åka ur de flesta turneringar ganska fort, men trots att jag var rejält trött höll jag mig vaken och vann TOPP100 på SvS. Den jag slog headsup var GoBaLi  och han låg tvåa sammanlagt, så han ligger nu i ledning och jag ligger på andra plats. Godkänd söndag.

På jobbet är det full fart just nu, tiden flyger iväg och snart var det kväll. Såg att det var en extra turneringen anordnad av http://pokerskull.com på PAF Spade där Paf bjöd på ett paket till vinnaren. 65 utslagna spelare senare så var paketet vunnet! Snacka om flyt. Nu har jag redan ett paket så jag får väl försöka sälja detta, inköp + hotell, hör av er om ni är intresserade.  Ser fram emot PPC:n otroligt mycket och denna gång
ska jag försöka vara kvar längre än en en knapp halvtimme.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback