Blowup

2011-11-14 @ 08:03:39 | Allmänt

Lyckades skaffa mig ganska fina utgånglägen i flera turneringar och sedan föll det som ett korthus. Kan inte skylla på någon annan än mig själv och mönstret verkade upprepa sig i turnering efter turnering. Dåligt spelat helt enkelt, knappt så man kan kalla det hoppfullt, för det fanns verkligen inget hopp de gånger jag fick in alla pengar i mitten. Det konstiga var att jag spelade bra fram tills spelet bara föll ihop. Tilt? Brist på tålamod? Både och antagligen. En sorts "rosjon blowup", i form av kaskadexplosioner. Orkar inte ens vräka ur mig en klyscha om hur det bara är att ta nya tag m.m, o.s.v, e.t.c

Ikväll blir det i alla fall Mörkpoker SM kl 19.00, och sen imorgon förhoppningsvis lite livespel hos en kompis. INte så stora förhoppningar på mörkpokern, känner inte att jag spelar speciellt bra just nu och i mörkpoker ska man både få bra kort vid rätt tillfälle och ha bra timing, och det känns lite off för mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback