Grönvit ångest

2011-10-23 @ 10:07:45 | Allmänt
Igår säkrade Hammarby kontraktet i Superettan, på övertid i matchens sista minuten. All kritik försvann i lyckan över nytt kontrakt, men ska vi vara helt ärliga så var det knappt de förtjänade att hänga kvar. Återstår att se om det blir bättring och om Sveriges bäst betalda superettanlag kan få ordning på ekonomin och spelet. Borde ju finnas utrymme för en del lönesänkningar och byte av spelare i spelartruppen.

I fredags blev det lite live poker med Nelson, nybliven medlem i Goalwins Pro Team:
https://www.goalwin.com/Poker/GoalwinProTeam/TheTeam/Avicii2/tabid/544/Default.aspx

Som vanligt gick jag back, för trots att min K7 drog ut Nelsons AA, så höll inte mitt tvåpar mot värdens färgstegedrag i kvällens största pott. Och trots att jag och Nelson är de enda som spelar poker mer regelbundet så var vi först ut i turneringen som startade kvällen. Men kul ändå, trots back och ganska mediokert spel från min sida.

Igår så var det Livs tur att vara borta, så då blev det filmkväll med barnen. Först gjorde vi egen pizza, som åts framför filmen, sen blev det lördagsgodis, innan det var dags att natta lilltjejen. Körde långlördag och 500krs efter filmen, blev en 3:e plats i 500krs, egentligen första bra placeringen på ett tag, men jag håller förstaplatsen i Total Profit 2011 på SvS, så jag klagar inte, och tanke på hur få turneringar det finns att spela på SvS så är summan förvånansvärt stor

Kommentarer
★ Dave

Tjena!



En fråga. Var kan man se listan för Total Profit på SvS?

2011-10-27 kl. 15:48:29
★ rosjon

Sharkscope.com

2011-10-29 kl. 12:31:35
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback