JAGERMEISTA3, kvällens hoppfullaste?

2011-10-04 @ 22:33:45 | Allmänt
Tiltvarning:
Det sitter en liten hoppfull på Livs bord i SM Deepstacken. Min fru spelar lugnt och försiktigt medan den hoppfulle höjer i stort sett alla potter. Min fru fick en liten rush och återhöjde flera ggr, till sist med AA. Den hoppfulla tycker då att det är en bra idé att reraisa allin med drygt 50BB med J7. Och är man hoppfull så är det oftast en utmärkt idé, för då träffar man J7 på floppen. Äckligt oförtjänt och jag tror jag utnämner honom till kvällens hoppfulla maniac.....om han inte fortsätter att ha sjuk tur, så lär Liv plocka honom så småningom. Som vanligt blir jag tiltad av hans spel, medans min fru tar det med jämnmod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback