Mellanlandning

2012-08-02 @ 22:14:36 | Allmänt
Mellanlandar i Stockholm, men vi drar vidare ut i skärgården imorgon. Körde de dryga 60 milen och var framme strax innan 17.00, hann precis lyssna klart på när Håkan Dahlby tog sitt silver.
Vi tog det ganska lugnt i Ystad de sista dagarna vi var där, vattentemperaturen sjönk dagligen och det var ganska kallt när vi väl åkte hem, men Liv och barnen badade varje dag.
 
Jag hann med att träffa en gammal kompis, lite shopping, lite träning, jag och Sander klippte oss och sen var vi dessutom vid Ale stenar....
 
...men det största som hänt är att Signe lärt sig gunga, vilket betyder att det blir många besök i lekparker.
 
 
Förutom att vi ska åka till landet imorgon så är det dessutom Sanders födelsedag så det är mycket förberedelser nu. Jag stekte min egen variant av Mini Sliders eftersom det är Sanders favoriträtt just nu, samtidigt som jag med köttfärssmet på fingrarna försökte spela mina AA i GWH på SvS. Var tvungen att folda på floppen JT4 då två stycken reraisade mig allin, tänkte att någon träffat set, men det visade sig att en hade QQ och en hade stegdrag. Men trots att jag då egentligen borde ställt själv så valde jag "rätt", det kom en dam till på turn, och jag kunde mentalt släppa handen lite lättare. Det var värre att få bort köttfärsen från styrplattan. Precis när jag torkat av händerna fick jag AA igen i European Daily på Ongame, fick in allt mot KK som drog in fyrtalet. Miniburgarna blev klara iaf.
 
Roffe, som tycker jag är en stalker, har nu skrivit sitt tredje inlägg dedikerat till mig. Man skulle ju kunna undra vem som stalkar vem:)
 

Kommentarer
★ Lajban

Han är för rolig den där Roffe. Eller nja förmodligen inte.

2012-08-03 kl. 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback