Om skon passar....

2012-08-20 @ 22:25:46 | Allmänt
Söndagens turneringar blev en salig blandning av dåligt spel, oturliga utdragningar men slutade lillplus iaf. Spelade ganska få turneringar jämförelsevis, men lär bli fler ju närmare hösten vi kommer.
 
För de som såg första avsnittet av Justice och vill se resten är här länken till alla 18 delarna:
http://www.youtube.com/watch?v=kBdfcR-8hEY&feature=list_other&playnext=1&list=SP30C13C91CFFEFEA6
 
En lustig sak har också hänt. Fick ett mejl från en pokerbekant som läst en av mina antagonisters senaste blogginlägg, som tydligen handlade om mitt förra inlägg. Jag var naturligtvis tvungen att läsa av ren nyfikenhet. Hade inte honom i åtanke när jag skrev inlägget, målgruppen var en helt annan, men den här karln verkar tro att det mesta kretsar kring honom;) Som tur var gick inlägget även hem hos dem det var tänkt för.
I vilket fall så verkar han ha känt sig träffad, och efter att ha läst hans inlägg kan jag förstå varför. I guess if the shoe fits.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback