De tre musketörerna

2012-06-20 @ 07:51:49 | Allmänt

Eftersom matchen igår kväll var totalt betydelselös så blev det jag som tog Siri och hennes kompis till Stadsteatern. Vi hade nämligen bokat biljetter för ett halvår sedan, men kom inte ihåg det förrän strax innan då grannen kom in och frågade när vi skulle gå, de bokade biljetter samtidigt. Dålig planering men det löste sig till det bästa då jag ändå bara suttit och surat om jag skulle kollat på matchen. Men garanterat var det rätt val, föreställningen var bra och inte alls vad jag väntade mig. Hade jag sett på matchen hade jag snart varit lika bitter som Andreas Bergman.
ESTA fixat, ikväll blir det öl med några kompisar, ingen poker på några dagar, och ledigt från fotbollen, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback