En gång till.....

2012-06-02 @ 20:39:10 | Allmänt

Så var man ute igen, på 23:e plats, ställde osett på SB, mörkarna 800-1600, ante 200 så 4400 i potten, och jag hade 21k. Ställ med vilka två kort som helst i det läget är ett måste och i längden mycket profitabelt, att syna med AJ i det läget är också ett måste, utan att steka i 3 minuter och sätta time på sig själv;) Jag väljer att ta det som en komplimang att jag byggt min tanke image rätt.

Nu väntar jag på nästa sidoevent och railar Liv i Ladies Eventet som dragit hela 33 personer. €90+10 i inköp och Liv har en titel att försvara, en titel som hon haft i 2 år, sist var det 11 st spelare.
Svårt att argumentera mot att PAFs tjejsatsning är lyckad mycket för att de kör Magdas goodiebag på onsdagarna och premierar de som spelar bra utan att utesluta de som är nybörjare. Ett koncept som är så bra att om det inte efterapas av andra sajter tyder på att de andra sajterna har trångsynta poker managers.

Och just nu så tog finn(jäveln) som slut ut mig en plats på finalbordet. Om inte om varit.....


Kommentarer
★ Rickard

Jag ifrågasätter rätt sällan dina spel men att ställa osett när du ändå har 21k... nej, det tycker jag inte om.



Jaja, heja Liv iaf. Kul med 33 spelare. Jag siktade på 40 när vi planerade den men ja, 33 får vara bra.

2012-06-02 kl. 22:57:56
★ rosjon

Typiskt irl;). Att ställa med med vilka två som helst ger positivt väntevärde, t.o.m ovanligt mycket om man räknar på det, ju mindre stack desto bättre, så för mig är det standard om alla foldar till mig på SB för i princip 15BB och mindre. Extra bra spel mot tighta livespelare;)

2012-06-03 kl. 19:06:18
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback