Poker-SM Online 2012 spelas på Pokerstars

2012-06-21 @ 17:16:57 | Allmänt
Läs mer på Svenska Pokerförbundets hemsida:
http://www.svenskapokerforbundet.se/poker-sm-online-2012-spelas-pa-pokerstars-28-okt-5-nov/
 
Om ni har åsikter om schemat skriv här:
http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1700565#1700565
 
Angående skattefriheten säger Rickard P, styrelsemedlem:
"Det är vi så hundra på som man kan tänkas vara. Vi har konsulterat advokater och suttit i möte med såväl Pokerstars som den advokatfirma som gjort prövningen åt dom. Vi (Rickard, Mauritz och Andreas) som var med på mötet har dock skrivit under på att vi inte får föra vidare exakt vad som sades då det är känsliga uppgifter men jag är iaf övertygad."

Kommentarer
★ Pluring

Coolt, hoppas det blir samma värde i sattarna som det var första året på Unibet:)

2012-06-21 kl. 19:10:36
★ donRollo

Pokerstars?
Haha liksom... L:s KK som har ordnat detta eller?
Tammefasiken det löjligaste jag har läst på länge. Svepoff ska väl för bövelen vara till för mer än sig själva.
Eller?
Skattefritt in my ass. Känsliga uppgifter? Som vanligt bara mörkläggning, fiffel och båg.
Nä, glöm att jag kommer att vara med...
Finns liksom inte en sucke..,
/donRollo

2012-06-21 kl. 21:30:10
http://www.donRollo.se
★ Rickard

tack för att du sprider nyheten Rosjon, det uppskattas.

donrollo: Jag förstår inte riktigt. Vad är problemet med att världens största pokersajt och de som visar mest intresse för den svenska marknaden arrangerar Poker-SM med förbundet? Jag hoppas du förstår att vi väljer den offert som är bäst och inget annat. Jag välkomnar dig att bevisa "mörkläggning, fiffel och båg". Det kommer en rapport om hur urvalet har gått till senare, precis som vi lovat ska vi försöka vara så öppna som vi kan med de här sakerna.

2012-06-22 kl. 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback