Så synd....

2012-06-15 @ 23:51:54 | Allmänt
Jag erkänner att jag inte tar svenska förluster i fotboll speciellt bra. Har bl.a lovat att aldrig mer dricka dansk öl i ilskan efter en förlust. Just nu har jag god lust att avboka flyget med British Air, och gud hjälpe dem om inte allting klaffar felfritt med flyget till San Diego. Har extra svårt när domaren tar fel beslut, samtidigt som två idioter kommenterar. Måste hålla med Hamrén om att Sverige förtjänade mer i denna match, och jag hoppas att England förlorar mot Ukraina. Om jag är dålig förlorare? Absolut. Sverige var bästa laget i båda halvlekarna och England hade mycket tur med de få chanser de hade. Synd att Sverige fick möta Ukraina först, för trots en förlust mot England på detta sättet om det vore första matchen, så hade Sverige haft en bra chans att gå vidare. Extra synd om England går vidare på vår bekostnad, aldrig har väl ett land så överskattat sin fotbollsförmåga på ett så självgott sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback