Sportlov och nätjagande

2012-03-02 @ 11:34:40 | Allmänt
Har denna vecka jagat bra uppkoppling i Idre och nu igår så för första gången så har vi 3G i stugan.Någon på Telia förbarmade sig och lagade felet, så nu kan man hjälpligt surfa och spela poker (på egen risk). Att jobba funkar inte om man måste remota in på sin egen dator. Har till slut lyckats få upp lite bilder iaf. 



Signe går på skidskola, inte för att det är speciellt mycket skidåkning i den, om hon ite går en svårare grupp nästa gång skippar vi nog, ganska dyrt och jag lär henne än så länge bättre själv.


Rullbandet där vi spenderade de två första dagarna innan vi gick över till knappliften


Ett avbrott med lite pulka åkning vid lekplatsen bredvid Västbacken.


Gungor och kanonväder, jag är avundsjuk på alla som får åka.....


Skidskoletjejerna SIgne och Idun


Ibland blir det chokladpaus på skinnet medan vi studerar alla andra som åker.

Inga bilder på de andra eftersom jag spenderat mina dagar mest med Signe, de andra åker i andra delar av liftsystemet. Snart, snart får jag det också.

Igår gav nätjagandet lite resultat i alla fall, lyckades knipa en biljett till Goldrushens månadsfinal, där det mesta värdet finns. Tyvärr gamblade jag aldeles för mycket i de andra turneringarna mest efersom jag aldrig visste hur länge uppkopplingen skulle vara. Missade dessutom en Vegas-resa, 2 paket, 53 spelare, jag åkte på sjundeplats med en PAF Goldrush biljett som tröstpris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback