SM dag 1

2012-10-29 @ 17:06:00 | Allmänt
Det gick inget vidare alls. Som bäst 24:e plats 8-game efter att ha somnat igen:( Vet att jag inte borde spela när jag är så trött, men hade inte Signe vaknat och jag varit tvungen att gå upp och lägga mig bredvid hade jag nog kunnat hålla mig vaken. Men eftersom turneringen höll på till 06.00 var det nog tur i oturen att jag somnade, annars hade min kund inte varit så glad idag.
Men SvePof kan iaf vara nöjda:
http://www.svenskapokerforbundet.se/poker-sm-online-dag-1/
 
Hade en riktigt jobbig kväll i övrigt också där jag sprang in i sjuka träffar med monsterhänder. Hade lite tur i början av kvällen, men inte tillräckligt.
 
Här är en hand jag behöver lite hjälp med. Alla synpunkter emottages tacksamt och rösta gärna på vad jag skulle gjort, även om ni inte håller med om hur jag spelade handen fram tills dess. Fi i handen är KungKroon
 
http://www.pokerhandreplays.com/view.php/id/4660223
 
 
Ikväll blir det SM-event nr #03 Deepstack och nr #04 Omaha HiLo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback