SM och frirulle

2012-10-27 @ 21:49:00 | Allmänt
Dan före dan. Haft ett par långa dagar på jobbet nu, så imorgon slappnar jag av med firidrottstävling och sedan fotbollscup. Tar jag mig till något finalbord imorgon så kommer jag att sitta upp och hinka i mig kaffe så att jag inte gör som vanligt och somnar.
 
 
http://www.pokerstars.se/poker/promotions/sm-2012/
 
Dessutom så bjuder Pokerstars och SvePoF på en frirulle med dryga $3000 i priser sam ett live-sm paket till den svepofmedlem som når bästa placeringen. kl.17.30 på söndag, tänk på vintertiden.
 
http://www.svenskapokerforbundet.se/poker-sm-online-startar-med-frirulle-sm-17-30-pa-sondag/
 
glöm inte att bli medlem för att ta chansen att vinna ett paket:
 
 
Just nu 139 anmälda till Main Event 4 november, ett gigantiskt övervärde just nu eftersom det är $375 000 i garanterad prissumma. 1744 spelare krävs för att det inte ska bli övervärde. Vad tror ni, når de dit? Om ni inte tror det så in och kvala nu, och ta chansen att spela Main Event lite billigare.
 
Och var f-n blir podcasten av?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback