Smärta

2012-09-28 @ 16:40:46 | Allmänt
Körde ett pass med Ripsson hemma i trädgården i tisdags. Ripssons affärsidé, personlig träning som kommer hem till dig. Svårt att avboka då.
Blev genast avslöjad som innehavare av geléarmar, vilket är extra jobbigt när man blir besegrad av ett gummiband. Avslutade med 10 minuters ren pina en jäkla massa benböj och situps och tillslut var jag så slut att han fick dra mig upp sista biten. Var helt slut och var en aning orolig för morgondagen.
Vaknade och mådde riktigt bra, lite träningsvärk men inget att skriva hem om. Det här var ju lugnt, jag var inte så  in otränad som jag trodde.
 
Jo, det var jag.....
 
Igår så gjorde det typ ont att andas, men jag cyklade ändå till och från jobbet. Minsta lilla motvind eller motlut gav direkt mjölksyrekänning i låren. Kan typ inte gå upprätt p.g.a träningsvärk i magmusklerna. Idag är det marginellt bättre, jag kan fortfarande inte räta upp mig, men jag kan åtminstone resa mig upp utan att först rulla över på mage.
 
Idag blev det t-bana och  en kort arbetsdag, besiktning av huset och lagom till efter besiktningen kom ett litet SMS om att min nya iPhone hade kommit. En liten tröst i en värld av självömkan.
 
Läste Koivulainens senaste blogg där han påstår att jag hamnar på finalbord stup i kvarten. Då har han inte sett mitt spel de senaste två dagarna.... Blev ändå ett finalbord på Goldrushen igår, och det gör att jag har en liten chans att gå om Pachanga32 i vårt septembervad om vem som får högst rankingplacering den här månaden.
 
Såg också att fler kändisar vunnit SM-paket till Malta, Benny senast i raden, finns en hel del bra satelliter, och man kan börja lågt. Själv startade jag på $22 nivån.
 
Nä, nu blir det fredagsmys, drinken får räknas som smärtstillande medicin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback