Ända in i kaklet

2013-04-24 @ 11:00:00 | Allmänt
 
Jag är på så sjukt dåligt humör sedan en vecka tillbaka - stressigt på jobbet - och mycket att fixa när jag inte jobbar. Stubinen är så kort, så kort. Mina kollegor tar just nu ut säkerhetsavstånd på jobbet då det flyger svavelosande eder över inkompetenta tekniker, idiotiska krav och intelligensbefriade prioriteringar, inte alldeles rättvisa utdömningar alltid. Men just nu är det leveransfokus, vi SKA leverera om vi så ska gå över döda kroppar för att nå dit. (Obs, endast figure of speech)
 
Jag är helt enkelt inte alldeles lätt att ha med att göra just nu. Sista sprinten nu, prodsättning ikväll kl 20.00. Ser därför extra mycket fram emot att få fyra lugna dagar på Åland, med mycket sömn....
 
.....eller.....det lär det ju inte bli, men det blir fyra roliga dagar så att man kan ladda batterierna efter nästa sprint.
 
Ska hem om efter första passet på jobbet och packa så att jag om det kniper kan dra direkt till båten imorgon bitti.
 
De senaste dagarna har det PAF "ramped up" inför PPC:n, mycket info har kommit, bl.a info om schemat, ser ut som att det skulle gå bra att fylla sin tid med mycket poker. Förutom de planerade turneringarna lär det bli en del cashgame (sätt er vid mitt bord om ni ser mig, svårt att hitta bättre värde) samt en hel del Sit'n'Go's. Lite Info:
 
Var med och bidra till att PPC blir lika kul för dem där hemma
 
Dela dina upplevelser från PPC på sociala medier som Instagram, Facebook och Twitter. 

Tagga dina bilder på Instagram med #ppc2013 och #pafpoker så kommer nära och kära att hitta dina bilder på samlingssidan http://fun.paf.com/pafpoker och Pafs svenska Facebook-sida. Gilla gärna sidan och skriv på vår vägg om du har något på hjärtat.

Svenska Paf finns även på Twitter där du kan följa oss på @pafse #pafpoker

Hur många svenskar respektive finnar tror du kommer till Finalbord? Gissa här i vår app.

 
Thursday 25th of April
16:00 Main Event Day 1A starts
19:00 Ladies Tournament €90+10
20:00 Star Player Event (invite only)
21:00 Last Chance for Paf Poker Challenge
02:45 Main Event Day 1A ends
 
Friday 26th of April
16:00 Main Event Day 1B starts
19:00 No Limit Texas €100+€15
02:45 Main Event Day 1B ends
 
Saturday 27 April
12:00 Main Event Day 2 starts
14:00 No Limit Texas €200+€20 ( 2h late reg )
19:00 Pot Limit Omaha 1 rebuy 1 addon €50+€10
 
Sunday 28 April
12.00 Final table of Main event
 
Igår kväll spelade jag SM, det gick som vanligt, känns som om jag samlar på mig en massa outhämtad tur just nu. Sen fick jag raila min fru som spelade bra hela vägen i Ladies Event, men blev kortdöd när det var 10 kvar och det var inte att tänka på att försöka sig på nåt fuffens med två maniacs vid hennes bord. Som vanligt tiltar jag värre när hon åker än när jag själv åker, själv rycker hon bara på axlarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback