Min värsta fiende

2013-04-22 @ 07:20:18 | Allmänt
...är jag själv. Precis som för så många andra pokerspelare.
 
Fick en jättebra start i deepstacken, men åkte ändå på runt 105:e plats efter en serie av självmordssyner.
 
Fick en betydligt sämre start i mitt favoritevent, PLO Hi/Lo. Men det gick bättre....sen en stiltroget dålig syn....men kom tillbaka. Tyvärr så vände turen precis innan pengarna.Ute runt 20:e plats.
 
Nya tag ikväll om jag hinner, programmeringskväll på mitt företag ikväll, får hoppa in lite senare.
19.00 mörkpoker ikväll om jag inte sett fel.
 
Funderar på om jag ska spela nån livepoker inför  PAF Poker Challenge på torsdag, men jag får vila mig i form. Dessutom borde inte skillnaden vara så stor live och online. Skillnaden sitter bara i min egen inställning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback