Fjärde delen

2013-08-15 @ 13:18:00 | Allmänt
Förra veckan när jag var på semester la Jonathan Little ut den fjärde delen av fem av sin handhistory Review av min POY-final. Kollade på den hjälpligt med dålig uppkoppling då, men nu har jag hunnit igenom den utan allt hackande.
 
http://youtu.be/-bTigtTbUPE
 
 
Som vanligt påpekar han min betsize där jag helt håller med honom, något jag måste skärpa till helt enkelt.
Han tar även upp en allin med AA som riktigt dåligt och jag håller med.
 
Han tar också upp att jag inte har spelat speciellt mycket utanför ramarna, jag borde utnyttja fler av de möjligheterna jag får.
 
Han tar också upp en syn jag gör från BB mot en minraise från SB där jag kanske borde reraisat istället och en allin in som jag gör som kanske är en aning stor.
 
Förhoppningsvis lär ni er mer av att se detta, precis som jag gör.
 
Jag var faktiskt anmäld till ett onlineseminarie samma dag som jag flög till Spanien, men kunde av förklarliga skäl inte vara med live, så dessa inspelningar håller jag på att kolla in nu. Seminariet får mig att tänka på skillnader mellan online- och live-spel, ska försöka beskriva mina tankegångar om detta i ett kommande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback