Koivu och Egon - en homage

2013-08-16 @ 17:07:07 | Allmänt
Ni som lyssnar på Filip och Fredriks podcast förstår kanske min homage med introt till Koivu och Egon, för att hälsa dem välkomna tillbaka.
 
http://rosjon.nu/Vinjett.mp3
 
Var antagligen den första som lyssnade på podcasten när den kom igår kväll, jag gillar formatet och att de bjuder mer och mer på sig själva. Sen är man ju pokernörd och det är alltid roligt att få höra nyheter och andra vinklingar på saker och ting.
 
Eftersom det var första avsnittet efter sommaren så blev det lite sammandrag från senaste månaderna, lite skamlös SvePoF och två bra intervjuer. Bäst var när Leo Nordin tyckte det var dåligt att bloggare som skriver pokerbloggar inte spelar poker. Det är ju lite komiskt för pokerspelare som skriver pokerbloggar bloggar ju inte och när de bloggar verkar det mest handla om golf. Han lovade bättring, men jag tror det när jag ser det. Det är antagligen alldeles för roligt att grinda istället.
 
Lyssna på avsnittet här:
http://www.poker.se/proffsbloggar/77962993/avsnitt-14.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback