Sportlördag

2013-01-19 @ 16:40:00 | Allmänt
Eller egentligen inte...eller jo...
Började dagen med en halvtimme styrketräning som Sander hakade på och sedan körde jag trekvart cykling, innan jag vägde in för veckan. 92,5 kg blev det d.v.s ytterligare ett kilo bort vilket är godkänt, 6 veckor kvar innan alperna, så tills dess hoppas jag på 3-4 kg till och det ska väl inte vara omöjligt.
 
Sen upptäckte vi att Siris tävlingar i Växjö sändes live över nätet på bambuser, inte så bra täckning på hennes bästa gren längdhopp tyvärr, men vi såg henne många gånger om än inte "in action". Nya tävlingar imorgon:
http://bambuser.com/v/3302260
 
Inget personligt rekord i längd, längsta hoppet blev 4,18, hade hon närmat sig sitt personliga så hade det blivit final, men hon var bästa hammarbyare och hon slog dessutom personligt rekord på 60m med 9.17s. Riktigt bra, hade räckt till final i F12 där hon varit om hon varit född två veckor senare.
 
Jag och Sander hann sen precis iväg och handlade innan Norwich-Liverpool-matchen började. Så en sportlördag i betydelsen att vi tittade på mycket sport.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback