Att såga eller inte såga....

2013-06-17 @ 13:37:48 | Allmänt
...det är frågan.
https://itunes.apple.com/qa/podcast/dybban-wonderbaums-superpod/id657378374
 
 
Vi kan väl börja med att jag inte tycker jag sågade superpodcasten förra gången som påstås på slutet av avsnitt 2. Om jag sågat den jäms med fotknölarna så hade det varit betydligt värre,  men det kanske var lite känsligt för våra nya podcastare att visa upp sitt nya alster, sitt lilla barn som får se dagens ljus för första gången, som de investerat så mycket tid och känslor i.
 
Tough luck!
 
Trots min väl avvägda kritik förra gången så såg jag fram emot den förannonserade del 2, men den kom ju aldrig. Men den som väntar på nåt gott...nåja den kom till sist och jag lyssnade på den på väg till jobbet idag och inte under grinden igår, som gick ovanligt uselt.
 
Men det är inte lätt när man lyckas få in det mot 10-3 och 9-3 med AA och sedan spikar de triss på turn. Det var helt enkelt inte meningen och man kan bara vara glad att det fortfarande finns folk med den rangen efter en höjning.
 
Slutwhinat och över till kommentarer om podcasten. 
 
Den var väl ok:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback