I väntans tider

2013-06-15 @ 15:36:27 | Allmänt
Jag går i väntans tider. Jag väntar på min nya macbook air som jag hoppas ska underlätta livet en hel del.
 
Den gamla börjar kännas som om den är för slö och tangentbordet börjar bli slitet. Den nya ska förhoppningsvis vara betydligt rappare, min är ju tre år gammal, även om den i övrigt ser nästan likadan ut. Dessutom utlovas 12 timmars batteritid och äntligen blir det bakgrundsbelyst tangentbord igen, något jag verkligen saknat.
 
Var inne på jobbet imorse och verifierade en produktionsättning som vi gjort kvällen innan. Nu "väntar" jag bara på att semestern ska börja. Nej, det är inte riktigt sant, det lär inte bli så mycket väntan utan mer mycket att göra då många går redan nästa vecka, och då lär ju tiden gå fort.
 
Semesterplanerna tar också mer och mer form. Men vi har beslutsångest. Antingen två veckors charter till Cypern och Fig Tree Bay, eller så blir det en vecka i Barcelona, följt av en veckas bilande längs den spanska atlantkusten. Ganska olika semestrar och vi undrar vad barnen får mest ut av. 
 
Jag väntar också på fler delar från Jonathan Littles , och idag kom den tredje av fem.
 
http://youtu.be/rY6aZ056JZA
 
 
 
Tänker så småningom sammanfatta vad jag tycker jag tänker ändra/ har ändrat på efter hans synpunkter på mitt spel. Det har varit riktigt nyttigt att höra vad han tycker om mitt spel.
 
Går också i väntans tider på en ny mikrofon som gör att jag faktiskt kan spela in ljud utan brus på datorn. Tänkte då spela in en egen handreview av mitt spel i någon av mina senaste turneringar, vi får se om jag tycker idén är lika rolig när den väl anländer.
 
Dessutom får jag passa på att göra reklam för en chans att vinna ett SM-paket imorgon på Betsson för oss som är medlemmar i pokerförbundet, läs mer här:
http://www.svenskapokerforbundet.se/ta-dig-till-malta-gratis-med-betsson/
Skynda er att bli medlemmar, så kan ni vara med! Det lär dessutom komma fler sådana här chanser ju fler som blir medlemmar.
http://www.svenskapokerforbundet.se/bli-medlem/
 
Dessutom har faktiskt schemat för SM släppts:
http://www.svenskapokerforbundet.se/lite-mer-info-om-sm-pa-malta/
 
Sist men inte minst väntar jag på morgondagens andra avsnitt av Superpodcasten som Pokerstar har lovat ska komma ut då. Håll koll på itunes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback