Livestream start c:a 18.30

2013-06-09 @ 18:04:39 | Allmänt
Får se om detta lyckas, jag startar upp efter kl 18.30 då det först är middag med familjen. Startar upp Superwiggen kl.18.30  sen får vi se hur mycket datorn orkar.
 
Tror inte den fixar goldrush på PAF också men reggar mig och testar, så får jag väl vaska $28 om det inte funkar, eller så stänger jag livestreamen om det inte är någon som kollar.
Chatta gärna i twitchtv chatten om ni vill något, jag håller koll på den, annars går det bra att skriva i något fönster jag sitter vid, men jag lovar inget. Jag lär som sagt inte prata så mycket om ni inte gör er hörda, eftersom jag har en ganska kass mikrofon just nu.

Kommentarer
★ Hjalle4

Hej!

Fantastiskt kul med livestream igår! Var en av de som kollade från starten tills SVS strula ihop för dig.

Undrar om du kan köra något liknande nästa vecka? De skulle uppskattas! Mvh Hjalle4

Svar: Kul att du gillade det. Jag vet inte om jag kör nästa vecka också, eventuellt, men det blir säkert någon mer gång längre fram annars
Rosjon

2013-06-11 kl. 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback