Kvällens hoppfullaste...

2013-11-03 @ 23:35:00 | Allmänt
...tror jag jag kan utse redan nu.
Sitter i mittenposition med KK c:a 90K i stacken, BB är 1200. Höjer upp till 2400 med en pausad spelare på stora mörken.
 
Olsson57 slår om till 6500.
 
Jag tänker att han är som vanligt aggro, har väl sett att stora mörken är pausad, så jag slår om till drygt 15000.
Blixtsyn.
 
Flopp 294 olika färger.
 
Jag tänker att om jag checkar så kommer Olsson57 att betta och jag kan slå om allin.
 
Döm av min förvåning när han går allin??!!
 
Enkel syn.
 
Han visar upp T4s.....Oj,Oj,Oj, vad hoppfullt.....bra syn pre:-D
 
Turn en T, två par. :-(
 
Alltid kul när man äger andra spelare, men den handen förtjänade jag också att vinna.
De får gärna vara hoppfulla, men inte tursamma. Bara hoppas det går bättre nästa gång någon försöker ge bort sina pengar. Suck.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback