Obekvämt

2013-10-04 @ 09:52:37 | Allmänt
Förra veckan kom Filip och Fredriks fyllepodcast - riktigt dåligt avsnitt, det lär ju tack och lov aldrig bli aktuellt i Koivu och Egon fall, men ValterEgo pratade i sån takt att han blev lite yr när det närmade sig slutet.
 
Veckans Koivu och Egon podcast bjöd mig iaf på veckans skratt. Avsnittet är benämnt s02e20, trots att det snarare är s02e07, trodde Koivu hade bättre koll än så;)
http://www.poker.se/proffsbloggar/77963064/avsnitt-20.html
 
Inte för att podcasten var roligare än nånsin utan för att de uppmärksammade mig på Pokerstars nyaste reklamfilms idé, Million Dollar Messiah. Tack K&E, se den och skratta åt det obekväma! Varför länkade de inte själva dit från poker.se?
http://www.dagensmedia.se/nyheter/tv/article3775303.ece#.UkwtGHkZq-A.twitter
 
Kul idé att göra en kvarts podcast varje kväll från Svenska Pokerförbundets SM på Malta, jag hoppas det blir verklighet.
Ingen intervju i detta avsnitt men det saknades inte, de börjar bli rutinerade nog att hålla låda själv.
Jag lär iaf raila Koivu i Sunday Warmup, om jag hittar honom, lär bli ett antal hoppfulla kommentarer i så fall.
 
De fick mig dessutom att vilja se om filmen The Grand, såg den första gången innan jag hade bott på Golden Nugget härom året, men gissar att den är inspelad där, då det är namnet på deras turneringserie som går samtidigt som WSOP.
 
Avslutar med en diskmaskinrapport, den funkar fortfarande inte även om vi faktiskt kunde använda den ett kort tag i väntan på reservdel. Igår var dock reparatören här, bytte delen och lämnade oss med en icke fungerande diskmaskin denna gång. Ny väntan, nästa gång får han lyckas eller bo kvar i vår källare och diska tills han löst problemet. 
Veckans i-landsproblem naturligtvis, men jag har åtminstone hittat någon grupp som är sämre på sitt jobb än systemutvecklare på Boss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback