Bloggankdammen tystnar

2013-09-21 @ 13:46:58 | Allmänt
När Koivu och Egon använde uttrycket bloggankdammen så fick det mig att tänka. Vilka tillhör denna ankdamm?
 
Superbloggen med sina bloggare, Dan Glimne, Jimmy Jönsson och Lina Olofsson levererar fortfarande inlägg, men det vore fel om man inte kallar den Dan Glimne m.fl istället. För mig är den inte längre en sida jag tittar in på varje dag längre.
 
Ken Lenaards blogg på pokerlistings.se har lyckats, jag går in där minst en gång per dag och kollar. Ett till två inlägg per dag säkrar besöksfrekvensen även om jag på sistone hittar färre inlägg som intresserar då jag inte är intresserad av att spela på amerikansk fotboll.
 
Expressenbloggarna är inte så flitiga, Hellman skriver några inlägg då och då. Ibland är de intressanta, potentialen finns men inte heller expressen är något jag besöker mer än kanske en gång i veckan.
 
Poker.se har ju ett antal bloggare, men väldigt få av dem skriver inlägg.  Fortfarande kollar jag någon gång per dag, men ofta blir jag besviken.
 
Pokerskull trodde jag skulle komma igång igen precis innan sommaren, men trots många namn så är det nästan ingen som skriver något efter sitt första inlägg där de presenterar sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback