Det spiller över

2013-09-09 @ 19:00:20 | Allmänt
Igår hade vi en riktigt bra träning, vi satte två föräldrar i mål, och sedan spelade ena tränaren back  i ena laget och jag i andra. På det sättet kunde vi dirigera spelet och killarna förstod snabbt hur de kunde utnyttja passningspelet.
 
Nu gäller det bara att killarna får till samma spel helt själva och det finns potential. Dessutom fick jag springa mig riktigt trött och vi hade riktigt kul.
 
Sen var det dags för turneringssöndag. Kvalade in till lite olika turneringar, men åkte tidigt i det mesta. Spelade WCOOP-3, som tyvärr var en tvådagars turnering, där man spelade 31 nivåer första dagen. drygt 11 000 deltagare och jag låg bra till framåt morgonkvisten när jag åkte på 409:e plats c:a 05.30. Jobbigt när man ska upp och iväg till jobbet 07.00 och få en så dålig timpenning. Blir nog inga fler sådana events, lite för långa för in smak.
 
Är dessutom kvar i Pokerstars.fr Sunday Special  €150 000 garanti, 1770 startande, jag ligger på tionde plats med 117 spelare kvar, hoppas på fortsatt bra tur där.
 
Cyklade till jobbet, sen hade jag träningstid med min PT Rickard, och han lyckades som vanligt köra slut på mig. När jag gick därifrån kändes det som om mina underarmar var likadana som Karl-Alfreds, även om skuggan jag kastade på Regeringsgatan avslöjade att så inte var fallet. Tog en kvarts microlur på eftermiddagen för att orka hela tiden ut, innan jag cyklade hemåt.
 
Föräldramöte som Liv går på ikväll, själv ska jag försöka trycka in en halvtimmes sömn innan turneringen sätter igång igen.
 
 

Kommentarer
★ DelPiero74

Jag önskar jag hade din energi! Imponerande.

2013-09-12 kl. 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback