Ny taktik

2013-09-17 @ 22:20:00 | Allmänt
Något att testa med sonens lag kanske;) Nytänkande åtminstone
 
 
 
Söndagens värsta vid pokerbordet var nog när jag fick syn av 72off när jag hade AA av en riktigt hoppfull spelare i Pokerallsvenskan. Vet inte hur eller om han tänkte, men det räcker ju att ha lite tur så löser sig det mesta. För mig var det en helt normal backsöndag.
 
P.g.a sjukdom i familjen så har jag inte haft tid eller lust att skriva de senaste dagarna, jag hoppas det ska ändra sig och att det ska bli inlägg lite oftare igen.

Kommentarer
★ Smedhjalmar

Vi ses igen😃

2013-09-18 kl. 09:25:58
★ så synd om dig

det är så synd om dig att DU för en gångs skull blir utdragen. nu ska de bara hända i 4-5 år till så ligger de nog jämnt mot alla gånger du vunnit. #crybaby

2013-09-18 kl. 10:00:37
★ rosjon

Jag tycker inte synd om mig, jag tackar pokergudarna för att det fortfarande finns hoppfulla. När jag pratade om värsta så var det hur han misshandlade handen i kombination med utdragningen.
Men skönt att höra att du retar dig på min tur, det värmer alltid.

2013-09-18 kl. 10:15:51
http://rosjon.blogg.se
★ rosjon

@Smedhjalmar Det hoppas jag;)

2013-09-18 kl. 10:16:31
http://rosjon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback