Det får vänta

2014-04-10 @ 19:41:08 | Allmänt
Hinner just nu inte uppdatera bloggen med någon större frekvens, ett medvetet val, jag prioriterar annat.
 
Supertrött varje kväll, fullt upp med både uppdrag hos kund och med jobb för att se till att Ecru fortsätter växa.  Trots att jag är trött kan jag inte somna förrän sent och jag vaknar tidigt. Känns som jag inte har mycket tid till annat, och den tid jag har går åt till att fundera över de beslut som måste tas och förbereda nästa dags jobb.
 
Mycket intervjuer och planerande inför dragningar tar energi, det är egentligen inte min grej, jag är utvecklare, det är betydligt roligare att koda än att bygga företag, men omväxling är ju också kul och det kanske är min tur att bidra just nu. Sammanfattningen av Poker-SM kommer sen när jag hunnit tänka efter, och då kommer jag antagligen att såga Koivus och Egons analys som jag ser fram emot med förväntan ikväll:
 
http://rosjon.nu/Vinjett.mp3
 
Ikväll ska jag och laget jag är med i göra vår bästa omgång i Pokerallsvenskan, omgång 13. Det är ett måste om det ska bli några paket att slåss om efter 15 omgångar.
 
Eisenhower1 blev tydligen tvåa i Winamax Series, jag vet varför han inte vann;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback