Angående Pokerskull.coms rapportering

2014-02-16 @ 17:52:46 | Allmänt
Fick tre mejl samma fråga efter att de läst rapporteringen från pokerskull.com från årsmötet:
http://www.pokerskull.com/2014/02/live-fran-svepofs-arsmote-15feb-13-00/
 
"Funderar du på att kandidera nästa år eftersom du inte ville sitta i valberedningen?"
 
Detta var föranlett av följande rapport:
"Valberedningen 2013 bestod av Jonas Rosqvist, Anders Andersson och Björn Gustafsson. Förslag har lämnats in om att sittande valberedning ska fortsätta på posten. Detta avböjde både Jonas Rosqvist och Björn Gustafsson då de inte vill låsa sig till positionen i två år. De skulle då enligt stadgarna inte kunna kandidera för andra positioner nästa år."
 
När denna punkt togs upp var jag inte på plats, jag satt redan i bilen till sumpan, men någon som känner mig tackade nej å mina vägnar, vilket jag tackar för.
 
Inte för att jag har den minsta fundering på att kandidera till någon annan post utan för att jag numer fått en ännu mer aktiv roll som styrelseordförande i mitt företag, tillsammans med heltid som konsult och dessutom lagledare och tränare för svensk fotbolls framtid. Jag prioriterar detta framför pokerförbundet som bevisligen klarar sig alldeles utmärkt utan mig. Däremot kanske min valberedningskollega Björn Gustafsson kan passa bra som en framtida styrelseledamot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback