7 juli Las Vegas

2014-07-08 @ 17:59:47 | Allmänt
Vaknade fortfarande grymt besviken efter det missade kvalet. Det fick personalen på Club Cappucino lida för när jag och Liv var nerer och köpte frukost,då de gjorde fel vid inslagningen av frukosten och behövde tillkalla en manager för att rätta till. "15 minutes" sa dom, "No fucking way" sa jag. Upptäckte sen på vägen upp till rummet att jag inte skrivit under ett av de felaktiga kvittona, så om de inte är snabba på att rätta upp det när jag checkar ut så kan jag ju alltid vägra betala överhuvudtaget. Dessutom var det min fru som skulle ha skrivit under, tidigare har det varit helt omöjligt att sätta något på hennes rum om inte hon var med, den här gången satte de upp det fel. Vi får se, jag foldar säkert när jag väl står vid checkoutdisken,"My bark is worse than my bite"
 
Vi gick ner till poolen för sista gången, åkte vattenrutschkana, kastade boll och sen satt jag och planerade när vi måste åka för att vara lagom framme någonstans nära en sportbar klockan 13.00 då första semifinalen går.
 
Sen tog vi en kort paus på rummet innan vi gick ner och åt en "liten" lunch. Som vanligt här i USA så är portionerna enorma. Vi gjorde misstaget att beställa tre stycken miniburgers på barnmenyn.
 
Var och en av dessa miniburgare var större än en normal hamburgare i Sverige, ungarna hade klarat sig på en av dessa barnmenyer. Jag och Liv tog Tacos och tack vare Total Rewardskortet så blev priset 10% lägre, så om ni åker hit till Vegas skaffa ett sådant kort, kostar inget och ger dessutom poäng förutom rabatter som man sen kan byta mot värdekuponger.
 
Vi tog sedan bilen till Premium Outlets North vid Downtown för att shoppa bort depressionen. Funkade ganska bra, men varmt ute och man går utomhus ganska mycket så det gäller att vara tålig. Vi shoppade Converse och lite GAP, otroligt billigt här.
 
Tog längre tid än väntat och när vi sen kom hem bytte jag om och drog och mötte Mattias på Planet Hollywood för lite mat och cashgame.

Han hade med sig några nya och gamla bekantskaper, dybban, J-Lo och gänget bakom Pokermästarna.
 
 
Efter lite letande efter ett bra ställe hamnade vi på Mirage för lite cashgame, det gick lika dåligt som vanligt. Det gick dock väldigt bra för J-Lo och Mattias, vilket visar att det är bättre att ha tur än att vara bra 
 
 
 
 

Kommentarer
★ Pokerstar

Tack för den bilden:)

2014-07-09 kl. 18:05:57
★ rosjon

Tyckte också att den visar dig från din bästa sida!

2014-07-09 kl. 18:46:39
http://rosjon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback