Martin Jacobsson är en November Niner!

2014-07-15 @ 18:01:06 | Allmänt
Bryter av mina bildreseberättelser med en otroligt rolig händelse. Jag hade ju själv en dröm om att spela Main Event i år, det gick inte, och jag var för snål/hanterar min bankrulle klokt så jag valde att inte köpa in. Martin Jacobsson har säkerligen inte problemen jag har med att kvala eller att ha en så liten bankrulle att ett inköp på $10000 hindrar.
 
Och Martin Jacobsson har i flera års tid visat att hans skicklighet och tålamod vid borden är svårslagna. Han kallades den eviga tvåan, men nu är han en November Nia för evigt. Aldrig har man sett mer fram emot ett finalbord som det i november.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback