PAF Poker Challenge Finalbordet

2014-06-08 @ 18:38:00 | Allmänt
 
Ställningen just nu:
 
Greken spelade jag bara med på bubblan med och var lagom imponerad.

Av de spelare som är kvar är nog John Lundqvist den som jag skulle ranka som bäst. Han spelade stabilt och körde över sitt bord flugan-style.
 
Johanna "Sick call" Väätänen är å andra sidan obluffbar, vilket de flesta borde veta vid det här laget. Och hon verkar inte bara syna vad som helst, det finns tanke bakom. Jag kunde tagit större delen av hennes stack i början av dag två men jag missade ett värdebett (fjärilseffekten)
 
Vore kul om Andreas Löf Nilsson vann dels för att han är svensk och (v)i svenskar har vunnit de senaste åren, och dels därför han är kompis med en del av mina pokerbekanta som köpt en hel del av honom och det skulle ge dem en bra payday. En annan stil än Johanna men väl så bra.
 
https://fun.paf.com/pafpoker/
 
GL All!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback