Sorry

2014-05-21 @ 21:14:56 | Allmänt
Tagit längre tid än jag tänkt mig att skriva ett inlägg, detta blir kort.
 
Fortsätter att försöka kvala till WSOP Main Event, låg bra till i ett kval som jag vunnit en biljett till värd $1050, fick in det preflop med AA mot 66 som drog in trissen. Kommer att fortsätta försöka, men har just nu lite svårt med för låg lägsta nivå.
 
Skulle egentligen sett premiären på min dotters pjäs, Enskedespelets uppsättning av Oliver Twist, men min fru lyckades boka fel datum, vilket jag inte upptäckte förrän hon skickade mig biljetterna på mejl från Tallinn där hon spelade Nordic Aces, en partävling.
 
 
Hon kom tillbaks sugen på mer poker till en sur rosjon som helst hade velat se premiären, men nu själv fick lomma iväg på söndagen dagen efter
 
 
Föreställningen var bra, riktigt mäktiga masscener med fantastisk musik, läs rescensionen i Svenska Dagbladet  här:
http://www.svd.se/kultur/scen/enskedespelet-gor-en-vild-och-lekfull-oliver-twist_3572862.svd
 
Köp biljetter här:
 
Har fått tillbaka problemen med ryggen, eller egentligen vänsterbenet, tappar känsel, domningar, dålig styrka, så jag har jobbat hemifrån en del. I dag var jag på Spine-center men kirurgen rekommenderade inte operation. Risken för att man inte lyckas återge känsel och styrka samtidigt som man dessutom får mer smärta är för stor. Prognosen för tillfrisknande är ändå god, men det sa de för ett halvår sedan också.
 
Fotbollen tar fortfarande mycket tid, mycket att rådda med men väldigt kul. Spännande och jämna matcher varje helg och ihelgen blir det extra många matcher, samtidigt som det är företagskonferens och driftsättning och en liten middagsbjudning på lördagkväll. Fattar inte hur jag ska hinna med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback