En dålig idé

2014-09-02 @ 20:34:00 | Allmänt

Det var tråkigt att Ken valde att dränka både mig och sina egna argument i personangrepp som svar på mitt förra inlägg. Jag förstår att det finns dom som drar sig för att uttrycka sin åsikt då det naturligtvis är obehagligt och, i mitt tycke, omotiverat.

Jag och Ken är inte överens om huruvida minraisen håller på att bli omodern eller inte, ett intressant ämne tyckte jag, men bara om diskussionen är saklig. Eftersom den inte är det så kan jag bara konstatera att det inte finns något att vinna på att fortsätta diskutera.

Då mitt förra inlägg av någon outgrundlig anledning blev anmält till blogg.se tog jag bort det, men det har sedermera  ”friats”, så jag får försöka hitta en kopia och lägga upp det igen.


Kommentarer
★ Vänster

Lol!! Anmälde Ken din blogg. Hahaha.

2014-09-02 kl. 20:53:13
★ rosjon

Nej, det var inte Ken

2014-09-03 kl. 06:48:11
http://rosjon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback