Chans på Vegas och World Series of Poker

2008-04-20 @ 01:29:25 | Poker
Kom precis 7:a i 22.30 på SvS, en klar besvikelse, men spelade ett par händer dåligt när det var 40st kvar, efter det spelade jag felfritt  men förlorade mot KQ med 77 på finalbordet när vi var 8 kvar. Killen fick flush på rivern, otroligt. 3/4 av stacken borta men jag höll mig kvar till 7:e plats i alla fall. Har dessutom lyckats kvalificera mig till finalen på Vegas Fantasy.  Spelat två turneringar för att ta mig dit och investerat 20 dollar. Vi är 15st som gör upp om en plats till WPT Bootcamp och ett inköp till World Series of Poker. Paketet är värt lite drygt 15000 dollar, 2:a platsen värd 2000 dollar cash. 4:e maj spelas finalen på Betway. Imorgon är det flera turneringar som skall spelas, Gambla med Geigert och Marbella finalen bl.a. Får hoppas på lite tur då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback