Bröllopsdagen

2009-07-05 @ 01:05:00 | Allmänt
Började dagen som vanligt med ett besök vid poolen. 3:e juli betyder partysugna amerikaner som väntar på att fira nationaldagen. Bra drag vid poolen alltså, där jag och Sander vägrade göra high five till ett gäng fulla amerikaner, dom enda i poolen som vågade vägra. Men eftersom jag inte gillar att folk talar om för mig vad jag ska göra så utövade jag min rätt att säga nej. Ändå en väldigt skön förmiddag. Sedan upp till hotellets nyöppnade restaurang Burger Joint för en GIGANTISK Philly Burger.
Click here to see original size


Sedan gick jag upp och tog det lugnt på hotellsrummet medan Signe sov och Liv gick och fixade hår och makeup på hotellets skönhetssalong. Vi träffades sedan inte förrän strax innan vi skulle åka iväg med limosinen. Har inte så många bilder eftersom jag bara kan föra över bilder från min iPhone, men några blev tagna.
På väg till A Little White Wedding Chapel.
Click here to see original size


Champagne och bar i limon
Click here to see original size

Click here to see original size


När vi kom fram visade sig att vår bil var för stor för att kunna köra in i Tunnel of Love (Har ingen bild utifrån i min telefon, får se om jag lägger upp fler bilder när jag fått tag i de andras foton) så prästen kom ut till oss istället, där vi stod parkerade strax utanför kapellet.
Ceremonin tog 5 minuter och var riktigt bra.
Click here to see original size

"You may kiss the bride"
Click here to see original size

Sedan skålades det i champagne medans vi åkte genom downtown och längs the Strip.
Click here to see original size

Click here to see original size

Vi fick inget bord på Tao (himla tur efter att vi sett folksamlingen utanför på väg hem) till kl 20.00 så vi tog Portio, Wolfgang Pucks restaurang, istället på Markusplatsen i The Venetian eftersom vi gillade den omgivningen. Mycket bra mat och vin!
Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback