Finns det nåt tråkigare än BizTalk?

2009-03-10 @ 10:31:28 | Programmering
Har nu i ett par månader försökt motivera mig att plugga inför BizTalk certifieringen. Ibland har jag lyckats, men väldigt ofta inte. Har nu bestämt mig för att skippa BizTalk certifiieringen. Planen var ju att skaffa mig den i väntan på uppdrag för att öka chanserna till något nytt. Nu var jag ju inte så aktiv vad gällde sökandet eftersom jag kände att jag lika gärna kunde vara hemma om jag inte hittade ett uppdrag som jag gärna ville ha. Nu hade jag ju turen att få ett sådant och då känns det ännu skönare att slippa BizTalk. Skall dock ändå certifiera mig men då inom ett mer hemtamt område, nämligen .NET. Skall också försöka få till en Scrum Master kurs under våren, men uppdraget styr det.

Kommentarer
★ Martin

Oj, var det så illa. Jag tror att jag måste komma förbi och visa potentialen o tjusningen med Biztalk :)

2009-03-10 kl. 17:30:36
http://martinbring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback