BRRRR...........Kallt

2009-05-04 @ 19:37:57 | Allmänt
Fick sova lite extra tack vare min snälla sambo så att jag skulle orka hålla mig uppe denna maratonnatt som gick. Två kval till WSOP, ett på Bodog och ett på Pokerstars. På bodog hände ingenting och bustade efter drygt en timme efter att ha semibluffat och missat. Inga bra kort och det måste man ha för att lyckas riktigt bra på Bodog där inköpet bara var $270.
På pokerstars gick det bättre, med ett inköp på $650 är det inte lika hetsigt, lugnt och fint ända tills jag träffade trissen, ställde, fick syn av färgdraget som satt på rivern. Tråkigt, redan efter 40 min. Jag som tänkt åka direkt till jobbet med ett WSOP-paket i fickan.
14:e plats i 500krs på SvS enda ITM. Finalbord i midnattsmötet men bara 7 betalda platser, så vem bryr sig.
Känner att jag blir otroligt tiltad bara av att skriva om detta, så vad passar bättre än att spela lite cashgame ikväll.
Dessutom är det månadsfinal i Sverigerankingen ikväll så det blir fullt upp som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback