Ute och Quiz

2009-05-16 @ 12:47:12 | Allmänt
Ikväll skriver jag innan jag spelar, annars kanske jag inte har lust.
Vet faktiskt inte om jag ska spela alls ikväll, kom precis hem efter en kväll med företagsmöte och sedan restaurangbesök. Vi gick på Nordic Light på vasagatan, bullrig bar men bakom så var det en lugn hörna. Bra mat, mycket bra service, mycket bra viner. Kan verkligen rekommenderas.

Igår var det dagiskoncert, min son sjöng "Baby goodbye", kolla bilderna i fotoalbumet på http://www.donkr.com/ . Inlevelsen var total.

Jag har precis lagt upp en ny quiz "Robinson 2009". Jag vill naturligtvis att så många som möjligt ska testa sina kunskaper i den tv-serie som jag maniskt följt sedan premiären 1997. Försöker följa i så många länder så möjligt (Ja jag vet att jag är lite knäpp). Hittills har det blivit drygt 25 säsonger olika robinsson.

http://www.donkr.com/quiz/viewQuiz.asp?q=1254

För att göra det lite mer intressant att ta min quiz så erbjuder jag en kväll på CC i Stockholm med mig som ledsagare. En styck turnering à 500kr+100kr till den som svarar mest rätt på min quiz (Om vinnaren är intresserad kan vi byta lite procent) OCH dessutom....om flera hamnar på samma poäng så avgörs vem som vinner genom att ni lämnar en motivering till varför man ska följa robinson slaviskt eller det motsatta: varför man inte ska följa robinson alls. Max 50 ord. Bäst poäng vinner och om flera har lika poäng vinner bäst motivering. Jag är enväldig domare.
OBS! Priset gäller en turnering på CC i Stockholm. Missa inte chansen till att efter turneringen kanske avsluta kvällen med lite 20-20 mot Dilba och gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback