Kvalificerad

2009-10-10 @ 16:02:05 | Allmänt
I torsdags kvalificerade jag mig till SM på Svenska Spel, och nu borde jag väl försöka kvalificera mig till Unibets SM också. Lär fortsätta spela kvalet på SvS p.g.a värdet. Ingen poker igår, fredag eftersom jag och Liv, efter en hård arbetsvecka, båda somnade när vi nattade ungarna. Tidig kväll igår och upp tidigt idag för att baka bullar till klass 3Cs fik. Liv åkte med Siri in till stan för hennes kör ska ha konsert i eftermiddag. Sedan stod Liv i klassens fik mellan 13-14 och nu är hon i stan igen och ska titta på Siri. Själv är jag hemma med Signe och Sander som har en kompis här. Rester till middag ikväll och sen bänkar vi oss framför matchen så antagligen ingen poker ikväll heller. Skönt med lite paus, brukar gå bättre när man väl spelar sen.
I morgon blir det en del turneringar online förhoppningsvis och nästa vecka kanske lite livepoker på krukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback