Två Eyes Wide Shut

2010-07-10 @ 01:40:36 | Allmänt
Har nu kommit hem till Stockholm igen, 85 mils körning blev det idag. Har så smått börjat spela online igen och det har gått väldigt bra. På Guts har jag spelat 5 turneringar, 1 finalbord och två biljetter till 100K garantin på söndagarna. På Betfair har jag spelat 3 st $55 Eyes Wide Shut 4K Guaranteed och vunnit två på raken.
På PAF är jag fortfarande superkall, men har bara spelat en turre där. SvS likaså, en turre och zilch.
Skönt att det går bra online iaf, för nu gäller det att snabbt spela in pengar till nästa Vegasresa.

Hemma har det också hänt saker, dörrar och fönster är på plats och det ser ut som ett riktigt hus från utsidan. Nu gäller det bara att få dit elen så att jag kan börja göra klart väggarna på insidan. Fick en offert på jobbet från byggfirman som byggde grunden och det visar sig att jag kan gå hemma och jobba med tillbyggnaden i ett år eftersom det skulle ta ungefär lika lång tid att tjäna in lika mycket efter skatt och arbetsgivaravgifter som konsult. Gissningsvis krävs det inte ett år heltidsjobb för att få klart tillbyggnaden, så om jag gör det själv får jag en hel del tid och pengar över. Då blir det mer tid till poker vilket hittills varit ganska lukrativt. Får hoppas det håller i sig.
Det måste finnas alldeles för få hantverkare i Stockholm eftersom de kan ta 800K för att bygga en tillbyggnad på 12kvm.Man mår lite illa faktiskt.
Men innan byggandet kan börja ska vi ha helg med barnen och utnyttja att det är 25-30 grader varmt, blir nog ett bad eller två. Nästa vecka blir det några homegames och så jobbar Liv, så det lär inte bli så mycket gjort då. Förhoppningsvis så får jag mer tid veckan därpå.

Kommentarer
★ Johan.L

800K för 12 kvm.

Dom måste hört att du är running good och tror att du inte bryr dig om cash.

LoL

ÅTTAHUNDRATUSEN dom måste driva...

Använder dom guldspik eller??

2010-07-10 kl. 23:29:37
★ rosjon

De har så mycket jobb men istället för att tacka nej så tar de hutlöst betalt. De tänker väl att om man är beredd att betala så trycker de in det i kalendern.

2010-07-11 kl. 22:49:35
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback