Näpp

2010-11-09 @ 21:11:43 | Allmänt

Söndagsspelandet gick inget vidare, blev en 26 plats i Sverigerankingen efter att ha somnat, som vanligt.
Enda turneringen jag var kvar i, men spelade inte så många.Blev 31:a man i Mörkpoker-SM, gick ganska bra att spela med lite enkla regler.
Svårt att avgöra när man skulle bluffa, men spelade superaggressivt och då kan det ju gå bra även om man inte är fena på spelet. Bluffade tyvärr bort en fin stack och hade sen ingen tur när jag fick ont om marker.
Vaknade sedan kl 05.00 på måndag morgon och kunde inte somna om
då för alla tankar på det nya uppdraget. Dagen gick som tur var fort men det var skönt att komma hem igen. Spelade PAFs GSOP satellit, åkte med AA, lottopoker med en massa gröngölingar;) Bluffade bort mig i 500krs, kan fortfarande inte bestämma mig om den var dålig eller om det bara var otur att min motståndare satt på nöten.
Idag blir det HU-SM, men bara med vänstra handen då jag just nu sitter med på Siris friidrottstävling.
Edit:Gick åt pipan, vilken luckbox jag mötte;)

Ligger fortfarande två i Sverigerankingen, har tappat min första placering som SvS mest vinnande turneringsspelare 2010 till Ohlsson57, grattis, får väl hoppas på några klonkar innan nyår;9
Ingen aning vad jag ligger i PAF Goldrush, gick kass sist, när ska jag vinna en slantsingling:(
Senaste månaden gick ganska kass, spelade för lite och vann inte tillräckligt mycket. +-0, så månaden får räknas som en 4:a. Hoppas på lite bättre resultat i november, men det lär bli ännu mindre spelat.


Kommentarer
★ Nille

Ohlsson57 är inte SvS mest vinnande turneringsspelare 2010. Finns minst en spelare med blockad stats som ligger ca 35 000:- före...

2010-11-09 kl. 21:21:36
★ rosjon

Har man blockade stats så räknas man tyvärr inte. Man kan inte både ha kakan och äta den.....

2010-11-09 kl. 21:39:04
http://rosjon.blogg.se/
★ NILLE

Helt rätt, han vill inte ha någon kaka utan äter helst i smyg..

Men rätt skall vara rätt och vi säger: Ohlsson57 SvS mest vinnande turneringsspelare 2010 av de som räknas ;)



Ha d

2010-11-09 kl. 22:00:58
★ Olsson57

Ni kan väl iaf stava rätt:)

2010-11-12 kl. 11:13:56
★ rosjon

Näpp;)

2010-11-13 kl. 10:54:56
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback