Semester

2011-02-25 @ 23:39:11 | Allmänt
Eller iaf 1 vecka i en stuga i fjällen med 12 andra personer. Imorgon bär det av tidigt mot fjällen, som vanligt finns det en hel del kvar att packa men min vackra och snälla fru som har koll på allt går upp tidigt och fixar resten av packningen, själv behövde jag bara gå upp dricka kaffe och sätta mig i bilen. Nåja, hade väl tänkt göra lite mer än så, även om jag inte får cred för mer.

Igår somnade jag när jag satt inte bara på ett utan två finalbord......en 5:e och en sjundeplats till slut. Speciellt irriterande i ena fallet då jag hade väldigt bra placering innan jag somnade. Men så är det att jobba heltid och spela poker vid sidan om. Dumt att ligga ner efter midnatt.....

Blev inget bokat igår men idag slog jag till och bokade resan till Vegas, åker den 24:e, på midsommar och kommer hem på kvällen den 2:e. Liv stannar hemma så det blir bara jag som åker. Ska bo på Golden Nugget i Las Vegas DownTown, ganska sunkiga kvarter, men om inte Liv är med så spelar roll. Mycket poker blir det och en del andra som jag känner ska dit samtidigt. Har fått ihop en ganska ok reskassa, men har några månader på mig att se till att den blir tillräckligt stor.

Stackars Sander gjorde sig illa idag, stor fläskläpp, och ett rejält sår på överläppen. En illa riktad bandyklubba på skolgården var boven i dramat. Skolsyster plåstrade om och det ser numera ut som om Sander har en plåstermustasch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback