Experimentet: Andra söndagen

2012-02-20 @ 17:33:52 | Allmänt

Lite fler deltagare, och inte samma deltagare, även om några återkom, det var egentligen den största skillnaden. Precis som förra söndagen är det jag som drar ner resultatet, men tack vare ett par fina placeringar av de andra så är värdet hittills per insatt 100kr hela 69kr trots att ingen av spelarna haft en riktigt stor klonk. Ingen plus ROI, men det kunde varit värre.


Dessutom: Läs http://www.pokerskull.com/2012/02/kommunike-fran-mauritz-altikardes/ där Mauritz Altikardes beskriver hur "de fem" som de nu kallas, planerar styra pokerförbundet det kommande året.

Och just det. lyckades klonka en plats i nästa APokerLeague månadsfinal, eller i vart fall är den ganska trolig. Bonusplatsen går till den som har bäst hand och jag drog in en Royal Flush igår under turneringen, visserligen användes bara ett av mina hålkort så om någon får en Royal med bägge sina hålkort så tar jag mig inte till final, men jag hoppas på turen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback