"Vi känner oss trygga"

2013-06-19 @ 19:52:52 | Allmänt
. Citat från Niklas som jobbar på Svenska Spels poker. En mening han återupprepar varje gång någon ifrågasätter deras utredning, deras analys av händerna och deras uträkning över hur mycket varje person fått tillbaka.
 
Jag känner mig inte speciellt trygg alls, och det bör ingen annan göra heller.
 
Dybban frågar sig varför jag inte skriver om alla andra sajter som inte "betalar sina böter".
 
Precis som jag skrev igår så är Svenska Spel i särklass sämst på att ersätta sina spelare, helt enligt mina egna erfarenheter.
 
Två gånger har jag råkat ut för att turneringar avbrutits på Pokerstars, båda gångerna har jag fått mejl direkt efter med korrekt uträknad ersättning enligt deras regler som de klart beskrev i samma mejl, och dessutom fått en ursäkt och plåster på såren i form av nytt inköp. Jag har fått den ersättning jag har rätt till utan att behöva jaga de på kundtjänst, pokeransvariga, deras jurister, pokerchefer m.fl.
 
Jag har samma och i vissa fall bättre erfarenhet av PAF, Party Poker, Bodog, Everest m.fl.
 
Så gör inte Svenska Spel. Av någon anledning tar de varje chans att lura sina kunder på deras rättmätiga ersättning. De har inte gjort sig förtjänta av förtroende.
 
Det är min erfarenhet, vad jag kommit fram till empiriskt, därav rubriken igår.
 
Jag vet inte riktigt varför ,mer än att jag ibland får känskan av att det är lite statligt, det där bolaget. Att de inte tycker att kunder är något annat än besvär, och att jag ska vara nöjd med en ursäkt. Någon gång vore det trevligt om de följde sina egna regler och inte hittade på varefter det passar dem och situationen. Och sen ge lite till, som plåster på såren, för att skapa goodwill.
 
Men de fattar inte. De är dumsnåla. Det bevisar de om och om igen, på alla plan. Och om man inte fattar det så är det för man är trög och dumlojal som jag, eller har betalt för att inte se, som dybban och Magda.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback