Det blev ett paket!

2014-04-14 @ 06:55:00 | Allmänt
Efter flera veckors kämpande så blev det till sist ett paket till PAF Poker Challenge i juni. Ska bli riktigt kul och både jag och Liv åker! Annars gick det väl så där, spelade inte så många turneringar igår, gjorde en midcash i ett Winamaxseries event, och vann två blijetter till live-kval på PAF också.
 
Det var inte meningen att utmåla Valterego (eller Koivu för den delen) som girig i mitt förra inlägg, jag hoppas att de flesta förstod vad jag var ute efter. Koivu och Egons podcast är en av de kanaler som marknadsfört förbundet mest och helt gratis. Jag förstår den bakomliggande tanken att med en stor ekonomisk kraft bakom kan det kännas fel att jobba helt ideellt för något man vet gagnar dem som borde men inte gjort så mycket. Det lät lite fel i mina öron när jag lyssnade på podcasten bara.
 
Något annat trevligt att se fram emot är vår resa till USA i sommar, bokat flyg nu, 2:a till 23:e juli, direktflyg till Los Angeles, nu återstår det att hitta precis det vi vill göra när vi är där, förhoppningsvis hinner vi med lika mycket denna gång som förra gången.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback